torsdag, november 11, 2010

HJEMME FRA PARIS




Vi har hatt 4 fantastiske dager i Paris, selv om det regnet hver eneste dag. Vi har gått Paris på kryss og tvers og fått med oss mye. Her er jeg i Notre Dam og tenner lys for fremtiden til mine barn. 
Jeg har fått meg en ny venn på turen som ble med meg hjem og han heter Louis og etternavnet er Vuitton....:0) Vi var innom verdens største loppemarked "Les Puces" og der var det en liten " butikk" som solgte vintage klær, vesker og sko. Jeg falt pladask for en min nye venn der.  Jeg har handlet både klær og interiør, men mer om det en annen gang.





 Macroner ble fortært og jeg fant min favoritt av de 6 jeg smakte på. Det ble kjøpt noen julegaver hos Laduree også, gøy å gi bort ting i så flotte forpakninger.



1 kommentar:

  1. Høres ut som en nydelig tur, gleder meg til og hilse på LV :)

    SvarSlett